Aminokyseliny důležité pro růst svalové hmoty a obnovu tělesných tkání

30.10.2009 00:00
Vitamíny

Následující aminokyseliny jsou základními složkami pro tvorbu tělesných proteinů (bílkovin).

L-lysin – působí proti oparům na rtech, geneitálním oparům a pásovému oparu, důležitý pro regeneraci organismu, v těle tvoří svalové bílkoviny. Je důležitý pro růst a obnovu tkání, pro produkci hormonů, enzymů a protilátek , pomáhá detoxikovat tělo od olova.


L-histidin – pomáhá zmírnit příznaky při artritídě – zánětu kloubů, je nezbytný pro růst a obnovu tkání.


L-isoleucin – zlepšuje funkce jater, pomáhá zvyšovat atletický výkon, přispívají k regeneraci svalové tkáně po námaze nebo úrazech.


L-leucin - zlepšuje funkce jater, pomáhá zvyšovat atletický výkon, přispívají k regeneraci svalové tkáně po námaze nebo úrazech.


L-methionin – pomáhá při zánětu slinivky, parkinsonově chorobě a podporuje játra, methionin má silné detoxikační účinky při odstraňování těžkých kovů jako je olovo, rtuť a kadmium a vylučuje je z těla. Methionin také posiluje napětí ve svalech a zabraňuje vypadávání vlasů.


L-fenylalanin – působí proti depresi a pomáhá při léčbě vitiliga.


L-threonin - se nachází ve zvýšeném množství v srdci, centrálním nervovém systému a kosterním svalstvu.

Threonin je základní stavební složka proteinů. Je důležitý pro podporu rovnováhy bílkovin v organizmu, tvorbu kolagenu a elastinu v kůži a pro metabolizmus tuků. Zvyšuje vytváření protilátek, využívá se jako podpora imunitního povzbuzuje nervovou soustavu.systému. Mírně povzbuzuje nervovou soustavu.


L-valin - zlepšuje funkce jater, pomáhá zvyšovat atletický výkon, přispívají k regeneraci svalové tkáně po námaze nebo úrazech.

Kontraindikace užívání aminokyselin: Aminokyseliny by neměli užívat lidé s nedostatečností ledvin, jater či dekompenzovanou srdeční nedostatečností a s poruchou metabolismu aminokyselin.

Zdroj: Solgar

Tyto aminokyseliny můžete zakoupit na www.001shop.cz či v obchodě Krakovská 22, Praha 1- Po-Pá od 10-19hod. a v So od 10-13hod.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Osvědčené jsou BCAA ;) Beru vždy před a po tréninku a svalová hmota...
Libor  |  31.3.2017 22:37

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 
* *