Jak minimalizovat ztrátu vitamínů

Jak minimalizovat ztrátu vitamínů

21.6.2012 00:01  |  Vitamíny

Pozornou přípravou a tepelnou úpravou zeleniny a ovoce můžete podstatně snížit ztrátu vitaminů.... celý článek

Komentářů: 3 | Poslední komentář: 13.2.2013 23:04

Komentáře

reagovat 21.6.2012 08:20 - mau-mau

A nejlépe ji jezte úplně syrovou :)

reagovat 21.6.2012 19:47 - Mary

Většina europadavek ze supermarketů těch vitamínů mnoho nemá. Když máme ovoce a zeleninu dostupné po celý rok, budou nejspíš logicky i rok staré: mohou mít ještě při všem tom chemickém ošetření nějaké živiny?

reagovat 13.2.2013 23:04 - Zuzka

Ve skutečnosti si člověk není schopen zajistit denní doporučenou dávku všech vitamínů a minerálů. Když nepočítám to, jak by ho to vyšlo draho, ani by to nesnědl.

Jednou má člověk větší přísun toho vitamínu, podruhé jiného, ale nikdy ne ideální množství všech (a tak v těle vzniká nerovnováha, která se začíná projevovat okolo 40 - 50 let, někdy i dříve). Navíc některé vitamíny jsou vstřebatelné lépe s jinými vitamíny, a mnohem hůře bez nich. Navíc zde hrají roli i tzv. fytonutrienty. To je důvod, proč vitamíny z lékáren či drogerií nemají takový účinek, jaký by mít mohly. Pokud byste měli zájem o kvalitní vitamíny od společnosti Nutrilite, neváhejte mě kontaktovat na doa.doa@seznam.cz

Můžu Vám doporučit také výborný přípravek proti únavě, která je způsobena právě nedostatkem vitamínů a minerálních látek v těle.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

A nejlépe ji jezte úplně syrovou :)
mau-mau  |  21.6.2012 08:20

Většina europadavek ze supermarketů těch vitamínů mnoho nemá. Když...
Mary  |  21.6.2012 19:47

Ve skutečnosti si člověk není schopen zajistit denní doporučenou dávku...
Zuzka  |  13.2.2013 23:04

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *