Co se skrývá pod pojmem Křemičitá výživa s pylem ?

Co se skrývá pod pojmem Křemičitá výživa s pylem ?

10.10.2000 00:00  |  Vitamíny

Křemičitá výživa je základním doplňkem stravy, který podporuje účinek kosmetických přípravků. Je určena především pro zpevnění podkožního vaziva, posílení vlasů a nehtů. V oblasti pokožky přispívá k udržení pružnosti u zralé pleti a pokožky celého těla, chrání pleť i pokožku před ztrátou vody a zpevňuje i vlasovou pokožku.... celý článek

Komentářů: 4 | Poslední komentář: 6.5.2009 16:02

Komentáře

reagovat 8.5.2007 00:15 - Jana

Pomohl někomu tento produkt na padání vlasů?Padají mi vlasy zhruba půl roku,jsem unavená apatická ,dělají se mi velké lupy ,svědí mi hlava. Nechalajsem sidělat krevní rozbor.byla jsem i na vyšetření štítné žkázy,nicmi nenašli

reagovat 17.5.2007 12:37 - milda

ja bych zkusila pit bylinkove caje, bud, preslicku, koprivu, briza, pak pych vyzkousela vceli pyl, denne 2 male lzicky, nechat na jazyku a poradne proslinit, a take je dobra syrovatka, i kefir je velmi dobry



je totiz nutne procistit poradne streva a take bych vzala bazovy prasek, mate prilis moc kyselin v tele

reagovat 28.4.2008 09:31 - Jana

Padání vlasů může mít různé příčiny - většinou to bývají hormony po vysazení HAK, oslabené ledviny či játra. V mém případě to byly právě játra - únava, lupy, málo energie, maštění a padání vlasů, špatná pleť apod. žádné zázračné tablety ani šampony mi vůbec nepomohly. Přestaly padat až po 2 měsíční očistné jaterní kůře (ostropestřec, lecithin apod.) a doplnění přírodních (ne chemických) vitamínů....Takže problém hledejte uvnitř.

reagovat 20.3.2009 20:00 - majka

Zkuste si v lékárně nebo ve zdravé výživě koupit sirup Ra-vit. Je to moc zdravé a pomáhá to. Užívá se jako sirup do vody.

Přehled komentářů

zobrazit všechny komentáře 

Pomohl někomu tento produkt na padání vlasů?Padají mi vlasy zhruba půl...
Jana  |  8.5.2007 00:15

ja bych zkusila pit bylinkove caje, bud, preslicku, koprivu, briza, pak pych...
milda  |  17.5.2007 12:37

Padání vlasů může mít různé příčiny - většinou to bývají...
Jana  |  28.4.2008 09:31

Zkuste si v lékárně nebo ve zdravé výživě koupit sirup Ra-vit. Je to...
majka  |  20.3.2009 20:00

zobrazit všechny komentáře

Přidat komentář

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *