Pycnogenol je doplněk stravy získávaný z kůry pobřežní borovice Pinus maritima. Pyknogenol pomáhá bezpečně kontrolovat některé zdravotní stavy. Pycnogenol je silný antioxidant, působí protizánětlivě, chrání kolagenní vlákna, zlepšuje mikrocirkulaci, ledvinové funkce, pomáhá ochraňovat organismus před trombózou, snižuje hladinu krevního cukru a vysoký krevní tlak. Není lékem, jeho působení je mírnější, nelze ho použít v akutních stavech.
Sport zrychluje metabolické procesy v těle, v důsledku toho náš organismus rychleji spotřebovává vitaminy a minerální látky, které je následně třeba doplnit. Jestliže tělu dodáme potřebné živiny po fyzické zátěži, urychlíme tak proces regenerace a pomůžeme si od zátěžové bolesti svalů, vazů a šlach.
Alkylglycerol je získáván z oleje ze žraločích jater. Má vědecky prokázané účinky na podporu imunitního systému. V lidském organismus se alkylglycerol vyskytuje ve větším množství v mateřském mléce, v játrech, slezině a kostní dřeni. Alkylglycerol stimuluje bílé krvinky, makrofágy, krevní destičky a cytokiny.
Mezi projevy vyhoření patří únava, nezvladatelný stres, podráždění, spánková deprivace, pocity selhávání, frustrace, poruchy soustředění, deprese, bolesti hlavy, vysoký tlak a oslabení imunity . Typickými kandidáty na burn-out syndrom jsou zejména muži ve středním věku na manažerských pozicích. Leží na nich veškeré břímě odpovědnosti za zaměstnance, splněné úkoly a konečně i za úspěch celé firmy. Důsledky enormního tlaku na výkon se postupně odráží na psychické i fyzické kondici.  O syndromu vyhoření se proto také hovoří jako o manažerské nemoci.  
Vitamín K je skupina vitamínů rozpustných v tucích. Dvě hlavní formy vitaminu K jsou vitamín  K1 (fylochinon), nacházející se v rostlinných potravinách, zejména v listové zelenině a vitamín K2 (menachinon), produkovaný bakteriemi a vyskytující se v potravinách živočišného původu a ve fermentovaných potravinách.  
Proč nás chřipka nejvíc trápí v zimě? Existuje spousta názorů včetně toho, že trávíme více času uvnitř budov a blízko druhým lidem. Dalším důvodem je, že virus chřipky může déle přežívat v chladnějším a sušším zimním vzduchu. Existuje však i teorie, že nedostatek vitaminu D nás činí náchylnější k virovému útoku (spolu s nedostatkem zinku).  
Niacin je forma vitamínu B3. Najdete ho v potravinách jako jsou kvasnice, maso, ryby, mléko, vejce, zelenina a cereálie. Niacin je také produkován v těle z tryptofanu, který se nachází v potravinách obsahujících bílkoviny. Při užívání jako doplněk stravy se niacin často vyskytuje v kombinaci s jinými vitamíny B.  
Průlomová nutriční studie provedená na Larnerově lékařské fakultě Vermontské univerzity a publikovaná v PLoS ONE zjistila, že jen 248 mg magnézia denně vedlo k ohromujícímu zvratu symptomů deprese u sledovaných subjektů.
Jak ukázal nedávno uskutečněný internetový průzkum, o vitamínech K2 a D3 nemáme téměř žádné povědomí a tudíž ani potřebu je jakkoliv doplňovat. Vitamin K2 a D3 jsou přitom pro náš organismus velice důležité živiny.  Většina z nás jich však má nedostatek, což má vliv na stav našich kostí, cév i imunitního systému.  
Křemík je esenciální stopový minerál. Křemík je nezbytný pro správné fungování buněk a tkání a syntézu vitamínu B1 v lidském organismu. Kontroluje přenos nervových impulsů. Přispívá k posilnění kostí. Je též nezbytný pro růst vlasů, nehtů a zubů. Chrání kůži před ochabováním a rozjasňuje oči. Proto je nazýván minerálem krásy.

Stránky