DOPLŇKY NA PODPORU VAŠEHO AKTIVNÍHO ŽIVOTNÍHO STYLU

Zdravé klouby, svaly a kosti lze podpořit pomocí doplňků stravy, které zahrnují kurkumin, vápník, hořčík a bílkoviny. Vitamíny B-komplexu mohou pomoci přeměnit vaše jídlo na energii, takže budete mít energii po celou dobu tréninku. Výhody zachování aktivního životního stylu jsou obrovské. Téměř každý aspekt vašeho zdraví - od schopnosti soustředit se až po schopnost v noci usnout - lze zlepšit pravidelnou fyzickou aktivitou.

Ať už jste vášnivým každodenním cvičencem nebo víkendovým válečníkem, musíte své tělo podporovat správnou výživou a doplňky. Kvalita vaší energie, mobilita, flexibilita, zdraví kostí a růst svalů závisí do značné míry na živinách, které do těla dodáváte. Podívejme se na některé z nejdůležitějších doplňků, které vám pomohou podpořit váš aktivní životní styl.

  1. DOPLŇKY PRO VÝROBU ENERGIE

Jak pravděpodobně víte, tělo získává energii především z jídla, které jíte. Pokud jste někdy snědli spoustu nezdravého jídla, pravděpodobně jste si všimli, že nemáte úplně chuť vstát a jít si zaběhat - vaše tělo potřebuje kvalitní tuky, sacharidy a bílkoviny, které vám dodají energii.

B-KOMPLEX VITAMINY Vitamíny skupiny B hrají klíčovou roli při přeměně jídla, které jíte, na energii pro váš trénink. Vitamíny skupiny B pomáhají přeměňovat dietní energii na adenosintrifosfát (ATP), formu energie, kterou vaše tělo využívá. SolgarⓇ B-Complex 50 nabízí všech osm vitamínů B-komplexu a je veganský, bez GMO, bez lepku, bez mléčných výrobků, košer a halal.

DALŠÍ ZPŮSOBY ÚDRŽBY ENERGIE

Zajistěte dostatek přirozeného slunečního světla: Přirozené sluneční světlo je nejsilnějším faktorem, který ovlivňuje cirkadiánní rytmus nebo cyklus spánku a bdění. Epifýza, která se nachází v mozku, zpracovává informace týkající se přirozeného světla a tmy a poté tyto informace předává tělu prostřednictvím melatoninu. Melatonin - hormon podporující spánek - se uvolňuje přirozeně, jak se sluneční světlo v průběhu dne zmenšuje.

Omezte příjem kofeinu: I když je lákavé sáhnout po odpoledním šálku kávy navíc, náraz energetického kofeinu, který vám dá, může vést k havárii, jakmile se vyčerpá a budete se cítit unavenější než dříve. Zkuste místo toho vypít sklenici vody.

Začněte den bílkovinami: Ráno bohatá na bílkoviny vám pomůže udržet energii po celý den. Začněte svůj den vejci, ovesnými vločkami nebo proteinovým koktejlem.

  1. DOPLŇKY PRO KLOUBY

Lidé často nemyslí na své klouby, dokud nezažijí nepohodlí. Ale být proaktivní v péči o své klouby zajistí, že budete moci pokračovat v činnostech, které máte rádi.

CURCUMIN - Kurkumin je sloučenina nalezená v kurkumě, je známá svými antioxidačními vlastnostmi, které by mohly pomoci podporovat klouby. Věnovat pozornost absorpci a biologické dostupnosti kurkuminu - snadnost, s jakou se složka může dostat do krevního řečiště a cirkulovat v těle - je zvláště důležité, protože kurkumin má obvykle omezenou absorpci a biologickou dostupnost kvůli nízké rozpustnosti ve vodě. Omezená biologická dostupnost ztěžuje tělu využívat dobré vlatnosti. SolgarⓇ Full SpectrumTM Curcumin nabízí 40 mg kurkuminu připraveného pro tělo. Kurkumin společnosti SolgarⓇ je micelizován, což transformuje kurkumin rozpustný v tucích do formy rozpustné ve vodě, a proto je jeho biologická dostupnost 185krát lepší než u běžného kurkuminu, takže je aktivnější. * Ve skutečnosti pouze jeden měkká gelová kapsle poskytuje ekvivalent desítek (100 mg) tobolek standardizovaného extraktu kurkuminu.

SolgarⓇ 7 je další skvělý způsob, jak podpořit vaše klouby. Tato jedinečná směs kombinuje sílu kurkumy s dalšími bioaktivními živinami, jako je Ester-CⓇ, boswellia, bílá vrbová kůra, černý pepř a kořen zázvoru, a vytváří tak rychle působící přístup pro občasné vylepšení a namáhání kloubů vyvolané cvičením. Funguje také na zlepšení pohodlí kloubů a zvýšení jejich mobility a flexibility.

DALŠÍ ZPŮSOBY PODPORY VAŠICH KLOUBŮ

Zahřátí před cvičením: Zahřátí před cvičením vám rozproudí krev a zahřeje vaše klouby, což pomáhá předcházet zranění. Dynamické protahování nebo cvičení s nízkým nárazem, jako je jízda na kole, jsou skvělým způsobem, jak se zahřát.

Jezte vyváženou stravu: Udržování zdravé výživy je klíčem k udržení šťastných kloubů. Jíst potraviny bohaté na omega-3 mastné kyseliny, jako jsou vlašské ořechy, lněné semínko, losos nebo jiné mastné ryby, může pomoci regulovat produkci signálních molekul, které mohou ovlivnit vaše klouby.

  1. DOPLŇKY PRO SVALY

I když vaším hlavním fitness cílem není nabrat hodně svalů, je stále důležité pečovat o zdraví svých svalů. Máte v těle více než 600 svalů a správná péče jim brání v roztržení nebo namáhání. Silné svaly také pomáhají udržovat vaše klouby na místě.

PROTEIN  je jedním z nejdůležitějších doplňků pro růst svalů. Zvýšený příjem bílkovin přispívá k větší síle a nárůstu svalové hmoty ve spojení s odporovým tréninkem a umožňuje větší uchování svalové hmoty, když nepracujete a nemáte výživnou stravu

DALŠÍ ZPŮSOBY POMOCI SVALŮM

Protahování po tréninku: I když může být lákavé, když si po cvičení prostě skočíte na gauč, protahování je jednou z nejdůležitějších částí fyzické aktivity. Protahování udržuje svaly pružné, silné a zdravé. Bez protahování jsou svaly krátké a napjaté, což znemožňuje váš rozsah pohybu.

Zůstaňte hydratovaní: Voda poskytuje nezbytné elektrolyty, které jsou důležité pro růst a sílu svalů. Když cvičíte, vaše tělo spotřebovává více vody než obvykle.

Důkladné dýchání: Při cvičení odporu nebo namáhavé fyzické aktivitě se nezapomeňte soustředit na dýchání. Pravidlem je vydechovat během nejnáročnější části pohybu a nadechnout se během lehčí části. Pokud například děláte kliky, při sestupu vdechujete a při stoupání vydechujete. Důkladné dýchání pomáhá zajistit, aby vaše svaly dostaly kyslík, který potřebují k optimální práci.

  1. DOPLŇKY PRO ZDRAVÍ KOSTÍ

Budování silných kostí je nesmírně důležité. Kromě pomoci při budování silných kostí je stejně důležité udržovat jejich zdraví v průběhu času. Naštěstí existují doplňky, které vám pomohou udržovat sílu kostí a udržovat fyzickou aktivitu, která vás baví.

VÁPNÍK A HOŘČÍK - Vápník je minerál nacházející se v mnoha potravinách. Téměř veškerý vápník v těle je obsažen v kostech a zubech, kde podporuje jejich strukturu a tvrdost. Jak stárnete, účinnost absorpce vápníku z trávicího traktu se může snížit. Hořčík obvykle najdete v doplňcích vápníku, protože hořčík hraje roli v regulaci transportu vápníku a je nezbytný pro mineralizaci kostí.  SolgarⓇ Vápník Hořčík Plus Bor nabízí 333 mg vápníku a 133mg hořčíku na porci, které pomáhají podporovat zdravé kosti. Obsahuje také bór, stopový minerál, který hraje roli při ukládání vápníku v kostní tkáni.

DALŠÍ ZPŮSOBY POMOCI K VYTVOŘENÍ A ÚDRŽBĚ SILNÝCH KOSTÍ

Získejte dostatek vitaminu D: Vitamin D hraje klíčovou roli při pomoci tělu vstřebávat vápník. Slunce je primárním zdrojem vitaminu D, ale užívání kvalitních doplňků vitaminu D je také skvělá volba - zejména během chladnějších zimních měsíců.

Jezte hodně zeleniny: Zelenina poskytuje mnoho vitamínů a minerálů potřebných k udržení silných kostí. Jsou také skvělým zdrojem vitaminu C, který může pomoci podporovat tvorbu kolagenu přispívajícího k pružnosti kloubů a kostí.

Zdroj: Solgar

Příjde vám tento článek zajímavý? Pošlete ho dál!
Diskuze ke článku
Přidat komentář
Zařazení na fórum: 

Komentáře (3)

  • Obrázek uživatele Lenka P.
    Lenka P. (anonym)

    Super článek, každý z nás by měl pečovat o své tělo. Osobně mohu ještě doporučit na nastartování metabolismu Reduxil.

    Dub 28, 2021
  • Obrázek uživatele Troja
    Troja (anonym)

    taky o svě tělo pečuji, beru probiotika laktobacily 5 z naturevia a vitamin C, abych byla zdrava a netrapily mě nemoci

    Kvě 19, 2021
  • Obrázek uživatele Tereza
    Tereza (anonym)

    přece magnezium, nebo už ne?

    Kvě 26, 2021

Přidat komentář

Reklama

Reklama