Krill olej je extrakt, který se získává z různých druhů bezobratlých živočichů, hlavně z korýšů. Je to zooplankton, který je spolu s fytoplanktonem a celou řadou mikroorganismů součástí planktonu.
Asi každý z nás už někdy v životě upadl. Odřené koleno nebo lokty jsou součástí „povinné výbavy“ snad každého dítěte a zakopnout mnohdy i o vlastní nohu může také dospělý. V takovém případě přichází na řadu vitamin D!
Po desetiletí zdravotní experti kázali o důležitosti stravy s nízkým obsahem sodíku pro udržení zdravé výšky krevního tlaku. Nicméně, vědci nyní vědí, že pouze snížení příjmu sodíku nevede ke snížení krevního tlaku. Zatímco snížení příjmu sodíku pomůže, přidání následujících 3 minerálů do vyvážené stravy je důležité pro snížení hodnoty krevního tlaku do bezpečné a zdravé zóny.
Zinek i měď jsou součástí antioxidantů, které zabraňují poškození tkání volnými radikály, jenž mohou způsobovat zánět. Tyto minerály pomáhají při hojení ran, regeneraci kůže, výronech, natažení svalů či narušení kloubů a pojivové tkáně.
Abychom byli zdraví, je třeba čas od času pročistit svůj organismus. Bez předchozí detoxikace organismu nemají často žádný výsledek ani různé odtučňovací kúry. Existuje velké množství přípravků, které mohou pomoci při procesu detoxikace. Většina těchto výrobků podporuje činnost hlavních detoxikačních orgánů, kterými jsou játra, ledviny a střeva.
Vitaminy jsou důležitou součástí každého jídelníčku. Speciálně to platí pro pacienty s nemocnými ledvinami, kteří jsou k nedostatku příjmu vitaminů obzvláště náchylní. S postupným poklesem funkce ledvin se však některé vitaminy mohou hromadit ve škodlivém množství. Užívání potravinových doplňků by proto mělo být konzultováno s ošetřujícím nefrologem.
Zdravé klouby, svaly a kosti lze podpořit pomocí doplňků stravy, které zahrnují kurkumin, vápník, hořčík a bílkoviny. Vitamíny B-komplexu mohou pomoci přeměnit vaše jídlo na energii, takže budete mít energii po celou dobu tréninku. Výhody zachování aktivního životního stylu jsou obrovské. Téměř každý aspekt vašeho zdraví - od schopnosti soustředit se až po schopnost v noci usnout - lze zlepšit pravidelnou fyzickou aktivitou.
Poslední výzkumy prokázaly, že i nespecifická imunita má určitou formu paměti, kterou dnes známe pod jménem „trained immunity“. Tento anglický výraz zatím nemá český ekvivalent, říkejme jí „trénovaná imunita“ (viz dále v textu). Při ní imunitní buňky v reakci na první podnět procházejí sérií metabolických a epigenetických změn. Výsledkem je paměť vedoucí v případě setkání se sekundárním stimulem k zesílení imunitní reakce. Celá řada studií ukázala, že betaglukan výrazně napomáhá tělu bojovat prakticky se všemi druhy infekcí.

Stránky